کلینیک «سمت مشتری»

کلینیک «سمت مشتری»

اینجا کلینیک مشتری است. کارشناسان ما در «سمت مشتری» آماده هستند تا به سؤالات تخصصی شما در حوزه باشگاه مشتریان و برنامه‌های وفاداری پاسخ بدهند. برای راهنمایی و مشاوره با شماره‌های 91001112 تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن از نظرات و راه‌حل‌های پیشنهادی و کوتاه کارشناسان «سمت مشتری» بهره‌مند شوید.

 

شعف بیشتر مشتری

پرسش: صاحب باشگاه ورزشی زنجیره ای هستم که شعبه های مختلفی در تهران دارد. به تازگی در مجموعه، باشگاه مشتریان راه اندازی شده است و برخی از برندهای حوزه پوشاک ورزشی درخواست تعامل و تبادل امتیاز با باشگاه مشتریان ما را دارند. از نظر شما تا چه انداز تبادل امتیاز باشگاه مشتریان با هدف وفاداری بیشتر مشتریان امکان پذیر است؟ در این خصوص به صورت کلی باید چه سازوکاری را اتخاذ کرد؟

پاسخ «سمت مشتری»: ترکیب خدمات و محصولات ورزشی در کنار سرویس های ارائه شده در یک باشگاه ورزشی از نکات بارز یک برنامه وفاداری در صنعت ورزش است. مشتری در یک باشگاه ورزشی در طی مدت تمدید، صرفا خدمات روتین را دریافت می کند اما با ترکیب آنها با مزیت هایی نظیر اعتبار خرید لباس ورزشی، عملا سطحی بالاتر از انتظار خود را از باشگاه دریافت می کند. این مهم می تواند به شعف بیشتر مشتری که پیش نیاز وفاداری مشتریست بیانجامد. در یک اصل کلی مشتری در نگاه اول صرفا دریافت مزیت های داخل کسب و کار را انتظار دارد اما با توجه به تنوع نسبتا محدود خدمات باشگاه های ورزشی که صرفا به بسته های اشتراک خلاصه می شود، می توان با ترکیب آنها با لباس و کالاهای ورزشی، خدمات ورزشی بیرون از باشگاه، خدمات درمانی، خدمات زیبایی و … نسبت به ترغیب مشتری به مشارکت بیشتر با سازمان اقدام کرد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *