کلینیک «سمت مشتری»

کلینیک «سمت مشتری»

اینجا کلینیک مشتری است. کارشناسان ما در «سمت مشتری» آماده هستند تا به سؤالات تخصصی شما در حوزه باشگاه مشتریان و برنامه‌های وفاداری پاسخ بدهند. برای راهنمایی و مشاوره با شماره‌های 91001112 تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن از نظرات و راه‌حل‌های پیشنهادی و کوتاه کارشناسان «سمت مشتری» بهره‌مند شوید.

نگین سرمایه سازمان، مشتریان وفادار

پرسش: صاحب رستورانی در تهران هستم و مشتریان وفادار زیادی دارم که هر چند وقت یک‌بار به رستوران من مراجعه می‌کنند. برخی از آن‌ها این درخواست را دارند که ما که آن‌قدر مشتریان وفادار شما هستیم، چرا نباید با سایر مشتریان از نظر سطح سرویس و… تفاوت داشته باشیم. با توجه به این درخواست، شما چه پیشنهاد اجرایی برای ما دارید تا از این طریق بتوانیم رضایت بیشتری از مشتریان خود کسب کنیم؟

پاسخ «سمت مشتری»: اگر اعتقاد داشته باشیم که سرمایه اصلی سازمان‌ها، مشتریان آن‌ها هستند، در جواب سؤال شما باید بگوییم که مشتریان وفادار نگین این سرمایه هستند. تعریف برنامه وفاداری برای رستوران به طور کلی صنعت F&B، یکی از کاربردی‌ترین راهکارهای نگهداشت مشتری است. کیفیت غذا، سرویس مناسب و رفتار درست وظیفه ذاتی شما است اما برنامه وفاداری می‌تواند ارزشی بیشتر از این شاخص‌ها به مشتری ارائه کند. همچنین این ارزش می‌تواند علاوه رضایت مشتری، وفاداری مشتری را نیز حاصل کند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *